Praktisch

De Caegh telt ongeveer 350 leerlingen. Zij zijn verdeeld over zestien groepen. Ons team telt 37 medewerkers.

Schooltijden

We werken met een continurooster. Uw kind is alle dagen aaneengesloten op school en luncht ook bij ons.

De schooltijden zijn:

• Maandag tot en met vrijdag van 8.30 uur tot 14.00 uur (voor groep 1 t/m 4)
  • Maandag tot en met vrijdag van 8.25 uur tot 14.00 uur (voor groep 5 t/m 8)

Vakanties, vrije dagen en schoolgids

Wilt u weten wanneer uw kind vrij is? Hier ziet u wanneer de vakanties en studiedagen gepland zijn.

Als ouder bent u op zoek naar de school die uw kind de aandacht geeft die hij verdient. Op deze website krijgt u al een goede indruk waar wij als De Caegh voor staan. Voor een compleet beeld verwijzen we u graag naar onze schoolgids.

Klachtenregeling

De Caegh staat voor een veilige en integere schoolomgeving. Mocht u vragen, klachten of twijfels hebben over gedrag op onze school, dan kunt u dat-vertrouwelijk-melden bij onze interne contactpersoon/anti-pestcoördinator Anja ter Schure (e-mail: anja.terschure@skowf.nl). Hier vindt u de klachtenregeling van SKO West-Friesland.

Leerlingenpanel

Wie weten beter hoe we zaken op onze school moeten aanpakken dan leerlingen zelf? We hebben een leerlingen panel dat ons adviseert over allerlei actuele onderwerpen. Het panel zit regelmatig om de tafel met de directeur en denkt bijvoorbeeld mee over de inrichting van het schoolplein.

Voor- en naschoolse opvang

Voor sommige ouders duurt de werkdag langer dan de schooldag. Dan is het prettig dat er voor-en naschoolse opvang is, waarvan u weet dat uw kind in goede handen is en een fijne tijd beleeft met tal van activiteiten. Wij werken in de omgeving samen met de kinderdagverblijven Groen, Forte en Olleke Bolleke. Die laatste verzorgt de opvang voor groep 1 tot en met 4 zelfs bij ons op school.

De laatste nieuwsbrief is via onderstaande knop terug te vinden.

Nieuwsbrief 't Caeghertje

Inschrijfformulier

Het inschrijfformulier voor De Caegh is via onderstaande knop te bereiken.

Schoolverzuim formulier

Het verzuim formulier voor De Caegh is via onderstaande knop te bereiken.

Verzuim formulier

Vragen?

Heeft u vragen? Stel ze gerust!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.